Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

Σαντορίνη (Santorini) Part I

Ήρθε η ώρα να γράψω για ένα νησί που είναι πασίγνωστο και εκτός Ελλάδος αποτελώντας μια διαφήμιση για το τόπο μας. Τη Σαντορίνη την είχα επισκεφτεί στα δεκαεφτά μου και άλλη μια φορά στα δεκαεννιά μου. Και στις δύο περιπτώσεις είχα πάει ευτυχώς σε περίοδο που δεν είχε πολύ κόσμο
αφού ακόμα και σε εκείνη την ηλικία δεν ήθελα να είμαι με τη μάζα. Θα μου πείτε τώρα, ρε μεγάλε στη Σαντορίνη πήγες και μάλιστα δύο φορές και δεν ήθελες να είσαι με τη μάζα; Θα το αφήσω ασχολίαστο....

Η Σαντορίνη είναι πασίγνωστη για το Ηφαίστειο της το οποίο είναι ακόμα ενεργό και αποτελεί το σήμα κατατεθέν του νησιού. Η ομορφιά που εκπέμπει η καλδέρα αντανακλά στα απόκρημνα βράχια των Φηρών αποτελώντας ένα εκπλήκτικό θέαμα οποιαδήποτε ώρα της ημέρας και της νύχτας. Το ηφαίστειο το είχα επισκεφτεί με τα κλασικά καραβάκια που κάνουν ημερήσιες εκδρομές και ακόμα θυμάμαι τη μυρωδιά του θειαφιού και τους καπνούς που έβγαιναν.

Στο νησί τη δεύτερη φορά που πήγα ήταν με τη σχολή στο δεύτερο έτος, μήνα Μάιο αν θυμάμαι καλά. Όλα τα αλάνια είχαμε νοικιάσει μια bmw για να κάνουμε το κομμάτι μας, και θα μου ξαναπείτε τώρα εσείς, ότι εσύ δεν είσαι που τα κράζεις αυτά; Θα το ξανα αφήσω ασχολίαστο....

Κόκκινη Παραλία
Με το αμαξι λοιπόν είχαμε οργώσει το νησί εξερευνώντας τις πιο γνωστές παραλίες. Η Κόκκινη παραλία ίσως η πιο γνωστή παραλία του νησιού, αποτελείται από κόκκινα ηφαιστειακά βράχια που στη συνέχεια γίνονται άσπρα, δημιουργώντας την Άσπρη παραλία. Η Περίσσα με τη μαύρη άμμο βρίσκεται στο ομώνυμο χωριό του νησιού, αποτελώντας μια από τις πιο δημοφιλείς παραλίες του νησιού. Το Καμάρι έχει και αυτό μαύρη άμμο ενώ το βράδυ ξεχωρίζει ο φωτισμένος βράχος στη μέση της παραλίας. Τέλος ο Περίβολος αποτελεί μια από τις ήσυχες παραλίες του νησιού με παραδοσιακά ταβερνάκια, ιδανική για όσους δεν αναζητούν πολυκοσμία και φασαρία.

Αξίζει το κόπο να γυρίσετε το νησί και να ανακαλύψετε παραλίες που δεν είναι γνωστές στο περισσότερο κόσμο, αλλά ίσως είναι πολύ πιο όμορφες από όσες είναι πολυδιαφημισμένες. Μια συμβουλή στους μικρότερους (δεν είμαι κανένας μπάρμπας έτσι), διασκεδάστε τα βράδια, πιείτε όπως έκανα άλλωστε και εγώ αλλά μη κάνετε το ίδιο λαθος να μη γυρίσετε όλο το νησί για να πηγαίνετε μόνο στις κοσμικές παραλίες....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου