Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

Λευκάδα (Lefkada)

Καλησπέρα....

Όπως έχω πει σε προηγούμενα post το μόνο νησί που έχω πάει από το Ιόνιο είναι η Κέρκυρα, αλλά τα δύο νησιά που θέλω οπωσδήποτε να πάω είναι η Κεφαλλονιά και η Λευκάδα

Πλωτή Γέφυρα
Η Λευκάδα λοιπόν πρόκειται για το τέταρτο σε μέγεθος νησί του Ιονίου, και σε έκταση αλλά και σε πληθυσμό. Είναι πολύ κοντά στη Ηπειρωτική Ελλάδα αφού απέχει μόλις μερικά μέτρα, με αποτέλεσμα να υπάρχει η σύνδεση της οδικά, με πλωτή γέφυρα.Ίσως μετά από χρόνια γίνει και εδώ υποθαλάσσια σύνδεση, όπως στη Πρέβεζα με το Άκτιο. Οπότε αξίζει να πάρετε το αυτοκινητάκι σας,ειδικά άμα είναι και κανένα γκαζιάρικο π.χ mini cooper (να προσέχετε όμως ) και είστε από την Αθήνα που απέχει 385 χιλιόμετρα σε 3 ώρες παρά κάτι. Έχει περίπου 23.000 μόνιμους κατοίκους ενώ είναι από τα νησιά που μαζεύει κόσμο και τον χειμώνα λόγω της σχεδόν οδικής της συνδέσεως με την υπόλοιπη Ελλάδα.


Σφακιώτα
Τώρα τι να πρωτοπεί κανείς για τη Λευκάδα παρά μόνο ότι είναι ένα τεράστιο αξιοθέατο όπως και να το δει κανείς. Από τα ορεινά χωριά έως τα παραθαλάσσια επικρατεί μια γραφικότητα, η παράδοση έχει διατηρηθεί μέσω των εθίμων ενώ υπάρχουν και μέρη όπως π.χ στη περιοχή της Καρυάς όπου οι γυναίκες φτιάχνουν εκπληκτικά υφαντά και κεντήματα ή βλέπεις ακόμα αλώνια να χρησιμοποιούνται από τους αγρότες.

Πόρτο Κατσίκι

Αλλά η Λευκάδα είναι πιο γνωστή για τις εκπληκτικές της παραλίες όπως άλλωστε όλα τα νησιά του Ιονίου. Ξεκινάω λοιπόν με μία από τις παραλίες που έχει κάνει πασίγνωστη όχι μόνο τη Λευκάδα, αλλά και την Ελλάδα στο εξωτερικό και δεν είναι άλλη από το Πόρτο Κατσίκι. Δυστυχώς την έχω δει μόνο από φωτογραφίες στο internet αλλά και από φίλους. Πρέπει να πάω κάποτε :/

Όπως καταλαβαίνεται εγώ ήξερα μόνο το Πόρτο Κατσίκι,  οπότε για να γράψω για τις υπόλοιπες έπρεπε κλασικά να ανατρέξω στο φίλο μου γούγλη , όπως μου αρέσει να τον λέω. Έχουμε και λέμε λοιπόν, το Νυδρί που σαν όνομα κάτι μου θυμίζει (μάλλον μου την έχουν πει γνωστοί μου), η παραλία των Eγκρεμνών που από ότι διάβασα είναι μια εντυπωσιακή και τεράστια παραλία, όπως και η παραλία στο Γιαλό με τα κρυστάλλινα νερά. 
Υπάρχουν και άλλες πολλές οι οποίες μας, σας περιμένουν να τις ανακαλύψουμε/τε όχι μόνο μέσω internet αλλά από κοντά. Οπότε ξεκινάμε ταξίδι .....(όταν βρούμε και λεφτά βεβαίως βεβαίως ...)

2 σχόλια:

  1. Καλησπέρα και καλή χρονιά !
    Μια αναζήτηση στο Google για την Λευκάδα με έφερε στην ανάρτηση σας. Ένιωσα όμορφα που κάποιος που δεν έχει έρθει ποτέ στο νησί να γράφει τόσο όμορφα πράγματα. Γεννήθηκα, μεγάλωσα και συνεχίζω να μεγαλώνω (!) στην Λευκάδα. Έζησα για κάποια χρόνια στην Αθήνα κυρίως λόγω σπουδών αλλά αμέσως μετά όμως επέστρεψα και τουλάχιστον για την ώρα δεν έχω σκοπό να ξαναφύγω ! Όντως η Λευκάδα είναι ένας πανέμορφος τόπος που αξίζει να επισκεφθείτε. Μιας και στο τέλος της ανάρτησης σας είδα ότι δεν ξεκινάτε το ταξίδι σας εως ότου βρείτε τα λεφτά σας προσκαλώ ο ίδιος στο νησί. Θα αναλάβω εγώ την φιλοξενία σας για 5 ημέρες θέλοντας έτσι να σας δώσω την ευκαιρία και ένα ακόμα κίνητρο ώστε να επισκεφθείτε το νησί μας.

    Με εκτίμηση
    Νίκος Καββαδάς

    Υ.Γ. 1 : Στοιχεία επικοινωνίας μου μπορείτε να δείτε στην ιστοσελίδα μου εδώ : http://www.mylefkada.gr/

    Υ.Γ. 2 : Μπορείτε να δείτε φωτογραφίες και βίντεο από την Λευκάδα εδώ : http://www.mylefkada.gr/mylefkadacommunity.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα, καλή χρονιά και σε εσας και ότι καλύτερο για το 2012.
    Καταρχήν να ξεκινήσω με μια συγνώμη για την αργοπορημένη απάντηση μου και να σας ευχαριστήσω για τα καλά σας λόγια.

    Όσον αφορά τη πρόσκληση σας με τιμά ιδιαιτέρως. Δυστυχώς όμως επαγγελματικές και προσωπικές υποχρεώσεις δε μου επιτρέπουν να προγραμματίσω ένα τέτοιο ταξίδι στο άμεσο μέλλον, αν και πολύ θα το ηθελα.

    Μακάρι αν ποτέ επισκεφτώ το νησί σας να βρεθούμε από κοντά και να μου δοθεί η ευκαιρία να σας ευχαριστήσω για τη πρόσκληση σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή